Kata Kunci Seo Yang Tepat



Menembak dan Meletakkan Kata-Kata Kanan yang Tepat Di dalam Artikel Pos di Blog-mimin di sini akan menyediakan dan mengkaji artikel tentang cara menangkap Kata Kunci (Kata Kunci) melalui Artikel Pos, dalam membuat artikel blog tentu peranan yang paling penting adalah SEO (Search Engine Optimization ) Kerana peranan SEO boleh membuat jawatan artikel anda menjadi lebih terkenal dan muncul di halaman pertama di google enjin carian. Yang disyorkan adalah menggunakan kata kunci (kata kunci). Dalam penggunaan kata kunci dengan betul dan berkesan pasti akan memberi kesan positif untuk laman web, web atau blog yang telah anda kelola. Sebenarnya, penempatan kata kunci yang betul juga harus diketahui, pada dasarnya ada beberapa tempat yang dapat digunakan untuk menempatkan beberapa kata kunci (kata kunci), melalui penempatan kata kunci yang dapat Anda masukkan kata kunci (kata kunci) sesuai dengan kata kunci yang ditujukan dan ditargetkan 



Pada masa ini, menggunakan kata kunci Meta telah tamat tempoh. Lupakan atau gunakan sebagai sandaran untuk menggunakan kata kunci meta. Kaedah ini telah dianggap sebagai cara yang telah tamat tempoh di mata algoritma terkini Google. Beberapa tahun lalu, cara penempatan kata kunci dalam kata kunci meta masih mempunyai kesan untuk memperbaiki ranking. Mengikut maklumat yang diperoleh oleh mimin, enjin carian google tidak lagi menjadikan kata kunci meta sebagai faktor atau alasan untuk peningkatan ranking blog anda. Wakil google telah menyatakan: "penyebab pengguna lain yang menyalahgunakan kata kunci meta untuk memasukkan kata kunci yang terlalu banyak (pemadat kata kunci) dan terkadang ada kata kunci yang tidak relevan dengan isi artikel".Tetapi bagi anda blogger pemula yang sama dengan mimin jangan risau masih ada banyak cara untuk membuat laman web anda menjadi lebih popular daripada dengan menggunakan kata kunci meta anda juga boleh meletakkan kata kunci di beberapa titik di halaman laman web.
BAGAIMANA PUNYA KEYWORD DALAM POSISI ARTIKEL LAINNYA DENGAN MENGGUNAKAN META KEYWORD.


 
1. PUTING DAN PERCETAKAN KEYWORD DI TIDLE TAG.
Tag tajuk adalah tag yang diletakkan di tajuk artikel atau halaman anda. Kata-kata yang ditulis dalam tag ini akan muncul sebagai tajuk halaman dalam pelayar, ingat enjin carian mula-mula halaman dari tag ini, jadi anda harus dapat menggunakan tag ini untuk meletakkan tajuk artikel anda, tentu saja tajuk yang mengandungi kata kunci yang anda maksudkan. Peraturan menulis tag tajuk untuk pengoptimuman SEO di halaman adalah seperti berikutTag tajuk harus mengandungi kata kunci yang relevan dengan kandungan artikel, jumlah huruf untuk tajuk artikel dalam tag tajuk ini disarankan tidak lebih dari 65 karakter, jika lebih banyak lagi, enjin pencarian secara otomatis hanya akan menampilkan 65 karakter saja. Untuk tajuk tidak boleh ada pengulangan perkataan yang sama lebih daripada dua kali. Tajuk artikel untuk tag tajuk harus menjadi uniq, bermakna anda tidak boleh mempunyai artikel dengan dua judul yang sama pada alamat laman / blog yang sama. Terdapat dua tajuk artikel yang sama dalam satu alamat laman web / blog, google sebagai kandungan pendua, dan ini tidak baik Di mata enjin carian, jika anda belum mengetahui apa yang duplikat kandungan, anda boleh membaca artikel mimin sebelumnya Mengenai bagaimana untuk memahami kandungan pendua dalam seo. Untuk kata kunci yang anda masukkan pada tag ini, anda harus menggunakan kata kunci ekor panjang, artinya kata kunci dengan 3 hingga 5 suku kata.Anda tidak bermaksud membuat tajuk untuk diletakkan di tajuk tag, kerana setiap kali anda membuat tajuk untuk artikel baru anda, ia akan secara automatik ditempatkan dalam tag tajuk ini, apa yang perlu anda pikirkan ialah cara membuat Tajuk bahawa orang mungkin mencari dan mengandungi kata kunci yang anda maksudkan# 2. Jangan menyimpan URL atau alamat tapak anda dengan sulit, gunakannya untuk meletakkan kata kunci anda.




Alamat url, tidak kurang penting daripada tag tajuk, anda boleh meletakkan kata kunci yang anda tembak di alamat url, alamat url boleh digunakan oleh pengunjung untuk memasukkan blog anda secara langsung, anda harus membuat alamat url semudah mungkin dan mudah Ingat oleh Pelawat.






Artikel Disarankan :
1. Tamparan Dari Seorang Istri Jendra
2. Pengalam Bermain Terbaik Seorang Pique Adalah Bermain Bareng Messi 

3. Kesuksesan Besar Menunggu Seorang Lukaku Di Manchester United 
4. Masalah Bursa Trasfer Winger Barcelona Pada Musim Panas
5. Lewat Seorang Joachim Loew, Jerman Mampu Memberikan Performanya Yang Paling Baik

6 Rizieq Shihab Melakukan Ancaman Revolusi

7.Pemerintah Republik Indonesia Benar-benar Berniat Untuk Memindahkan Ibu kota RI

8.Mendapatkan Gaji 391 Juta, Meskipun Dia Seorang Gadis Difabel

9. Beredarnya Spanduk FPI, Membuat Warga Bali Menjadi Risau
10. Kantor Grabcar Di Demo Oleh Drivernya Sendiri


Untuk alamat URL, anda harus memberi perhatian kepada penulisan, semakin mudah penulisan itu dipahami oleh pengguna maka semakin baik pula di mata enjin carian.

3. LOCK ATAU PUT KEYWORDS ANDA UNTUK KETERANGAN META


Penerangan meta diperlukan untuk menyiarkan penerangan ringkas atau penjelasan mengenai artikel yang anda tulis, harus dipertimbangkan, deskripsi artikel yang merupakan pertimbangan peluang kedua pelawat untuk mengahdiri tapak web anda setelah tajuk artikel yang mereka cari, Oleh itu anda mestilah mencipta perihalan artikel Seperti yang menarik kerana ia boleh & sebanyak mungkin boleh memberi berita kepada pelanggan apa yang mereka dapati jika mereka masuk untuk membaca artikel yang anda buat. Keperluan menulis deskripsi meta yang juga seperti berikut:

Menulis mejairpsi tidak boleh melibihi 165 aksara, Tiada pengulangan perkataan yang sama lebih dari 3 kali, Keterangan harus dibuat secara khusus, tidak boleh mengisi artikel, harus relevan dengan mengisi artikel yang Anda buat, jangan lupa kapan Anda Buat penerangan, anda mesti meletakkan pukulan sasaran yang baik.

4. PANDUAN TAG UNTUK MENGGUNAKAN KATA KUNCI ANDA, (H1 TO DGN H6, TAHAN KHUSUS H1)


Sehingga masa ini, H1 atau tajuk 1 masih mempunyai peranan yang paling penting untuk memperbaiki kedudukan halaman laman web. Berdasarkan analisis pakar dan pemerhatian seo, halaman laman web yang mempunyai tag H1 boleh mempunyai lebih banyak peluang untuk kelihatan lebih baik pada halaman SERP daripada dengan halaman tidak dengan tag H1, apabila anda meletakkan kata kunci pada tag H1, dengan cara anda tidak segera memberi tahu Cari Enggine tentang mengisi artikel, ada banyak pedomanyg yang harus Anda ikuti untuk meletakkan kata kunci terhadap tag tajuk adalah:


Gunakan tag H1 untuk meletakkan kata kunci mutlak yang anda berikan, contohnya untuk meletakkan tajuk artikel. Atau tajuk tapak web ditambah dengan kata-kata yang anda kira, anda hanya boleh mempunyai H1 hanya 1 bahagian dalam setiap artikel. Persoalannya timbul, bagaimana jika dalam artikel terdapat 2 atau lebih tag H1? Saya katakan ia tidak baik untuk halaman artikel anda, benar-benar perlu dibuktikan, tetapi kita melihat dari berbagai pengalaman ahli SEO, ketika mereka meletakkan lebih dari Tag H1 Dalam laman artikel mereka, ternyata halaman mereka merosot dalam hasil carian google.

Buat Tag Setiap tajuk, terutamanya Tag H1, mesti mengandungi kata kunci yang berkaitan dengan tajuk & mengisi artikel itu, jangan terlalu banyak meletakkan kata kunci dalam Tag H1, hanya input yang tepat.

Letakkan Serta kata kunci pada banyak tag H2 hingga H6 jika anda mahu, tajuk tajuk tidak hanya H1, iaitu tag H2 sehingga tag H6 dapat muncul lebih dari 1 kali dalam artikel. Adakah tag H1 hingga H6 semua perlu tampil dengan kumplit dalam artikel? Saya berkata tidak semestinya yang paling penting isTag H1, adalah wajib jika anda ingin membuat kualiti artikel anda di mata enjin carian.

5. MEMBUAT DENGAN HUBUNGAN DALAMAN UTK PERCETAKAN KATA KUNCI LOCKWORD ANDA. BUAT PAUTAN


Mencipta pautan dalam artikel yang anda boleh gunakan untuk linklink dalaman, yang bermaksud pautan untuk pergi ke halaman artikel lain di blog anda, pasti anda harus memberi keutamaan adalah pergi ke laman yang mempunyai kaitan dengan artikel yang bersangkutan. Untuk membuat penekanan dalaman juga harus anda tonton, terutamanya dalam subjek penulisan pautan teks, lebih baik untuk menulis pautan menggunakan kata yang mengandung kata kunci artikel anda, dan harus diingat, elakkan membuat jawatan linkbersama Sebagai contoh: "Silakan klik di sini "Atau" Klik untuk melihat ", & Cuba tautkan pautan dofollow yang dibuat, apabila diklik muncul pada halaman tab baru, berguna untuk pautan yang akan menambah titik ke halaman destinasi, & juga dapat memberikan kemudahan pengunjung anda.

6. TAG BODY ATAU MENGANDUNGI ARTIKEL TENTANG KAMI KAMI MEMBUAT KEYWORDS


Anda harus dapat mengisi artikel dengan mengembangkan kata kunci yang anda maksudkan, termasuk kata kunci anda apabila anda memberitahu isi artikel itu, membuat kata kunci untuk mengisi artikel itu tidak melebihi sedikit juga tidak melebihi sedikit , Bilangan kata kunci yang harus anda masukkan dalam artikel Harus ideal, membuat masalah ini benar-benar tidak ada ketentuan khusus, & google itu sendiri tidak punya waktu untuk menyatakan jumlah jalan tentu saja, jumlah kata kunci dalam artikel rata-rata menurut Bilangan kata dalam artikel, membuat lebih mendalam bersama, anda boleh membaca artikel akupada Permulaan bilangan kata kunci ideal dalam artikel.

7. TAMBAHKAN ALT PENGIKLANAN YG MENGANDUNGKAN KEYWORDS PADA TAJUK TAGA KAMI KEPENTINGAN DALAM ARTIKEL.


Apabila anda memasukkan gambar sesuatu artikel, cuba tambahkan atribut alt di dalamnya, fungsi atribut alt adalah untuk memberi google tahu mengenai tujuan imej itu, mengambil kesempatan daripada teks yang terdapat dalam atribut alt untuk meletakkan kata kunci yang kami maksudkan pada Kod menulis skrip purata.

Dengan cara ini, anda boleh memberitahu enjin carian mengenai imej yang dipersoalkan. Penulisan sedemikian boleh menjejaskan laman web laman web ini supaya saya mempunyai kualiti yang lebih tinggi di mata enjin carian. Sebaik sahaja berita mudah yang saya dapat berkongsi mengenai Tips meletakkan kata kunci (kata kunci) dalam artikel itu mudah-mudahan berguna.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Tips-tips dasar belajar seo

Pemula Membangun SEO